Thursday, January 31, 2013

MENGADU

Angin tak ada ... Ribut tak ada ... Tawu2 aja ujaaannn ... *petikan dari Pendekar Bujang Lapok* ... Gerimis turun tanpa diundang ... Dingin terasa ... Ouh, I like ... Opkos tidur lena malam nih ... =D

Assalamualaikum w.b.t.

U olls rindduuu celoteh aku ekk ? kuikuikui *perasan sebentar* ... Xpa2 ... Malam ni aku update entri untuk u olls ... Tapii ... Apa yaa aku nak story mory kat u olls ... ??? Ehmm ... Banyak benda terjadi berlaku sepanjang ketidak'update'an entri aku ... So, aku dah x tawu nak mula dari mana ...

Boleh tak ... ehmm ... Boleh tak aku nak mengadu ... Nak ngadu ... *sambil bibir dicebekkan* ... Aku sunyii laa kalau tak ada EM ... Teruk tak masalah aku ? hihi ... Yala, EM macam dilanda kesibukan saja sekarang nih ... Tiba2 aku rasa takut ... Macam2 takut lah ... Seringkali bermain di fikiran *skemanya ayat*, setan2 durjana suka sangat menghasut ... Tak larat aku menepis ...

Selalu yang setan racun kepala hotak aku ... Bila makan racun tuh, aku mula buat perangai ... Kesian EM ... Jenuh melayan walau realtinya bukan EM layan sangat pon ... EM lagi buat tak tawu ada laa ... Sakitnyaa hati ... Rasa macam nak pepak2 saja hidung telinga tangan etc ... *melampau pulak rasa* ...

Cinta Jarak Jauh ... Mental nih harus senantiasa dalam kondisi baik ... Harus dielakkan daripada berfikiran negatif ... Impaknya nanti membahayakan diri juga hubungan ... Selalunya mental EM oke ... Mental aku nih yang tak selalu betul ... Kadang2 mood aku santek, kadang2 ja ... Selebihnya ... Nasib EM tuh jenis orang sabar jugak ... Kalau tak, aku rasa tangan EM dah cepuk aku ! Auwww sakitt laa ... *belum kena dah terasa, kuat betol penangan EM* ...

Normally aku yang bermasalah ... Terukla aku nih ... Melampau pulak rasa bila EM asyik mengalah saja ... Tapi siapa suruh EM sayang aku kan ... Layankan saja la perangai aku yang entah apa2 nih ... Sayang maksudnya sanggup menerima ... Hope kalau ke jinjang pelamin, janganla perangai aku nih menjadi-jadi ... Aminn !

Bila EM busy, aku jadi tak tentu arah ... Macam mana tah, santek tetap maintain, cuma kepala saja jadi serabot ... Parah kan ... Maknanya, EM kena hantar rombongan meminang dengan kadar segera supaya tak la aku bertambah meroyan ... hehe ... *sangat gatal oke*

Motif ??? 
Time is running out, mata tengok jam ... Almost 10 ... Shaarnaz kuh ...
Bubye gugurlz bubbye boboyz ...
EM ... saya sayang awak ...  ^___^

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)