Thursday, January 24, 2013

MALAM YANG CUWEETTT (^__^)

Ouh gosh ! Something scary at hall ... Yes, it is scary ... Menyeramkan mengerikan ... Makhluk berbulu dan berekor ... Breath in breath out ... Inhale Exhale ... Ouh my, ouh my ! Guess what ? ... No no no, bukan hantu ... Pehal sebot malam2 nih, naek bulu roma aku ... It is ... It is ... It is a RAT ! Big dirty blacky rat !!! Euuww ... Yakkss ...

I tried to find it, but it M.I. A ... I wonder where it gone ... Geram betul, dapat tadi dah siap kena hentak dah ... Takut takut jugak, tapi haarus berani ... Entah mana datangnya, nak kata rumah macam tongkang pecah ... Rapi kot aku kemas ... *masuk lif tekan sendiri, hihi* ...

Oke2, assalamualaikum ...

Rata-rata rakyat Malaysia sudah dibuai mimpi ... Almost 2 am kot sekarang nih ... Aku ja macam burung hantu malam nih ... Pelik sebab jarang aku tidur lambat ... Normally awal ja ... Well, x perlu aku ulang for many times ... Tidur awal sebab bekerjaya ... kihkihkih ... Alasan kan itu ? *dush ! lebam bijik mata* ...

Teringin nak tahu, apa la yang dimimpikan setiap orang di dunia nih ... Kalau leh, first sekali aku nak terjah masuk mimpi EM la ... Kalau EM mimpi pompuan laen, melenting la aku ... Tapi kalau mimpi aku, senyum sampai telinga la ... hahaha ... Right after him, nak terjah mimpi baby, mimpi remaja, mimpi dewasa, mimpi warga emas and etc ... Mesti best kann ... =)

Ahh, kalau boleh lama dah aku wat, masalahnya x boleh pon ... Biarlah mereka lena diulit mimpi ... Malam nih, aku rasa bahagia sangat ... Ahh bahagia ... Bahagia ... Bahagia bersama ...... Beto ! Ahh statement ! Macam Beto ada dekat dengan aku pulak ... hihihi ... Why him ? Ehmm, u olls jangan gelakkan aku k ... Aku kan baru tamat ja menonton 'Istanbul Aku Datang' ... Tolonglah jangan gelak ... kuikuikui ... Mengaku di sini yang aku bab2 filem nih lembap sikit ... Aku jenis x ambil kisah sangat ... Tapi insist nak tengok sebab entahla ... X dapat dipastikan kenapa ... Out of blue, aku suro colleague aku masukkan filem nih dalam pendrive ...

Istanbul seyes santek ! I realy love it ... Teringin nak pergi sana ... Nanti tanya EM la, nak x dia bawa aku ... kekekeke ... Lambat kan aku nih ... Patut orang x mahu story dengan aku pasal filem2 kt wayang sebab tahu aku x ambil kisah ... Last2 aku yang rugi ... Orang laen entah2 dah bapa kali khatam, aku ja baru nak merasai keromantikan Beto dan ke'cuweett'an Lisa ... Alahaiii ! Kak sukerrr tawwuuu =D

Mimpi indah la malam nih nampaknya, penangan filem tuh ... Simple but superb ... Thumbs up !

Ouh, sejak jadi unofficial baby kat EM ... Aku jadi fanatik ngan barangan baby lak ... Adoii sudahh ... Bukan fanatik yang sampai menginginkan baby ... I mean, barangan baby untuk aku ... Tadi aku ada beli something ... Wanna see it ?

Cumil ! Terasa seperti baby !
Jenama 'Drypers' tuh ! Kihkihkih ... Jenama lampin pakai buang baby ... I like the bottle, square bottle ... I buy them sebab cute nyerr ... Geram taw ... Aku beli Baby Head To Toe ... So, no need la aku beli Baby Shampoo and Baby Bath ... Jimat kan aku ... Yes, aku suka ... Kihkihkih ... Baby Talcum tuh memang aku pakai everyday lerr ... EM belum tengok lagi nih ... Kena paksa EM tengok jugak ... Mesti tanjat boboy ! Hahaha ... Lepas nih, terus rasa diri macam baby ... Baby EM ... kehkehkeh ... *mengada betol*

Oke la guys, I need to sleep ... Seyesly, dah tersenggok-senggok depan lappy ...
Jam dah pukul 2 am, kenderaan still lalu lalang, kuali kat kedai makan sebelah rumah stil tongtang tongtang, gelak tawa still kedengaran ...
Oooohooooiiiiii hoiiii ... Tidurla weyh !
Esok sambung laen ....

Advantage and disadvantage rumah sebelah highway ?
=P

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)