Wednesday, January 16, 2013

ONCE AGAIN ~.~

hukhuk .... huwwwaaaaaaa .... *nanges*

Seperti cacing kepanasan ... duduk x kena berdiri x kena ... berjalan lagi laa gelisah, resah, serabot ... huu ... macam x terurus ... tp maintainn santek ... *tetiba* ... nak balekk umahhh !!!

Nih gara-gara aku tertinggal hp kat umah ... Aiyak ! Macam mana boleh lupa x tawu laa ... Stress ... Tensen ... Kecuaian diri sendiri wat aku jadi x tentu arah ... B4 nih, tinggal hp kat opis ... Kalau x tawu, bolehla BACA SINI ... Once again, jadi lagii ... Hish, x best langsung ...

Flash back balik ... bangun pagi tadi terus capai hp ... Tengok EM wassup ... Perang manjerrr meletus semalam ... Konon pagi nih EM nk pujuk la ... Buat x tawu ja, tunjuk protes, padahal tangan gatal2 jugak tadi nak reply, tapii ... biarlah dulu ... Hp bawa letak kat hall ... Tepi tv rasanya ...

Actually x la aku rushing pagi nih ... Bangun pon x la lambat, macam bangun tiap hari ja ... Smooth and steady ... Dah siap diri trus capai handbag, sempat jugak g cermin touch up apa yang patut ... Hp da ja sebelah tuh, tapi aku x ambil ... Sebenarnya, aku pon jadi xsure sekarang sama ada hp tuh aku tertinggal kat mana ... Hah ! See, sangat careless ...

Keluar umah tuh, memang x rasa ada something tertinggal pon ... Macam biasa ja ... Aku kadang2 jadi x dak perasan ... Hihihi ... Tapi bila berperasaan tuh, macam sekarang la situasinya ... Buat apa pon x kena ... Normally orang cakap, kita memang boleh rasa kita ada tertinggal something time nak keluar umah cuma x ingat apa ... Tapi aku x dak rasa apa pon ... Majok kat EM rasa laa ... huhuhu ...

Tadi pulak nak jadi kisah, jalan nak ke opis nih sesak ... X dapat detect kenapa ... Nak kata ada accident, x dak pon ... Lagi stress sebab tengok2 jam dah almost 9 am dah ! Tapi bukan salah aku, salah kereta yang banyak nih laa ... Selalu aku keluar rumah 8.30 am sempat ja sampai opis b4 9 am ... Time tuh pon aku seyes x sedar yang aku nih x bawa hp bersama ...

Syok2 melayan lagu Dato' Ct, aku teringat nak wassup EM ... Majok tetap majok ... Tapi sebab dah lama tunggu lampu isyarat menyala lampu hijau ... Nak luangkan masa la wassup EM ... Raba dalam handbag ... Eh, mana nih ... Angkat handbag letak atas riba, cari2 hp ... Eh x dak la ! Huwaaa ... Start tuh, aku dah serabot ... ~.~

Jejak ja kaki kat opis, terus contact EM bagi tawu, dengan nada sedih ... Hp tinggal taw ... huu ~

... (~.~) ...

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)