Tuesday, January 22, 2013

JARANG UPDATE ENTRI

Tepat pukul 11 malam, memerap la aku dalam bilik ... Bantal bucuk minta dipeluk ... Mata memberat ... Tiap malam macam tuh la situasinya ... Tp malam nih, aku korbankan sedikit masa tidurku untuk berblogging ... Lagipon EM x sihat, demam ... Awal la lenanya ... Dating *berSMS* pon x lama malam nih ... Masa yang ada nih, update la entri selepas 4 hari mendiamkan diri ... *bajet macam ada orang ternanti-nanti entri aku, kihkihkih*

Assalamualaikum w.b.t

Kalau perasan, kalau perasan laa, aku dah jarang2 update entri ... Bukannya x ada benda nak kongsi cuma x berkesempatan ... Tuh pon the two latest entri aku update kt opis, guna pc lama yang slow ... Sabar saja la bila surfing internet kat pc tuh ... Nak update kat umah, x ada broadband sebab ibu pinjam wat kerja dia ... Jadi terpaksa menahan sabar untuk meluahkan apa yang terbuku dalam hati ...

Menempuh hari2 tanpa broadband, aku tak la memerap dalam bilik ja ... Aku banyak habiskan masa aku depan tv ... Hehehe ... U olls taw kan banyak drama ditayangkan nowadays ... Bersusun cerita ... Hari nih saja, 3 drama aku tengok taw ... Sebab tuh bila ibu pulangkan broadband nih, tetap aku malas nk on lappy aku n nak sharing2 cerita ... Yala, aku nih kan sekarang bekerjaya, aku letih la seharian kat ofis and I need well rest ... hahaha ... Blah la ang Iylia ... Wat kerja x dak la teruk mana ... Trainee ja pon ... hehehe ...

Expiration date aku pon nak dekat dah, so lepas nih, dah x bekerjaya, maka masa aku lebih banyak terluang nanti ... Tunggu la, nanti x terlarat u olls nak mengadap blog aku ... Kihkihkih ... *sekali lagi perasan* ... Oke, cakap pasal drama kat tv, haa, akibat drama2 yang ada kt TV3 tuh la yang aku jadi leka ... Tiada masa untuk berblogging ... Hish ... Cmana nak dpt follower ramai kalau x konsisten ... huhuhu ...

Weekdays ... Aku akan layan drama-drama nih kt TV3 ...


Drama nih dalam slot Akasia pukul 7 pm- 8 pm ... Isnin- Khamis ... Normally sampai rumah, drama nih akan start 30 minit lagi ... Tak pulak aku nih berkejar-kejar ke toilet untuk mandi ... Hakikatnya, aku melepakkan diri kat pangkin bawah pokok ceri sambil jadi Joyah bergusip sakan ... kihkihkih ... Lagi 5 minit, baru aku masuk rumah ... Menghenyakkan diri atas sofa, layan drama nih ... Best la tapi sekarang tengah konflik teruk, so aku macam sakit hati la tengok drama nih ... Mulut aku dah macam bertih jagung sebab x berhenti wat ulasan macam pengulas sukan ... Nasibla kann ...

Drama nih, pukul 10 pm - 11 pm ... Selasa- Khamis ... Ada Sharnaz ... Bawa watak bodo2 alam nih, aku suka ... Auww ! Hensem u  ... EM pon cemburu taw ... Sampai x reply msg aku tadi sebab api cemburu mula meledak ... Tuh yang x mungkin dapat tuh, kalau yang leh dapat, mahu EM tumbuk aku sampai lebam ... Ciss, jahat ! Siti Saleha pon cumil orangnya, padan ja tengok ... Yang pasti, Sharnaz tetap milik penyanyi lagu 'Patah Seribu', ya x ?

Thanx to TV3 sebab lanjutkan slot Samarinda jadi sejam, baru puas aku tengok ... ngee ~


Slot apa yaa untuk drama nih, aku x mampu ingat pulak ... hihi ... Drama nih ditayangkan kt TV3 pukul 9 pm - 10 pm setiap hari Selasa ... Drama nih not bad jugak la ... Teringin nak ke Agra, melihat dengan mata sendiri lambang cinta Shah Jahan kepada Mumtaz nya, apabila terbinanya Taj Mahal ... Taj Mahal is one of the Wonders in the World k guys ... =D


Wah, nih lagi seorang hero yang digilai ramai ... Bila tengok gazette drama nih, nampak Beto Khusyairy, terus aku memang set in mind, aku harus mengikuti drama nih ... Hehehe ... Best sebab ada Beto ... kekeke ... Tapi aku ada tertinggal satu episod, so, aku macam blurr2 bila menonton ... Sambil menonton sambil otak ligat memproses input untuk dijadikan output ... *apa yang dok merepek nih haa !* ... U olls boleh tunggu depan kaca televisyen pada pukul 9 pm - 10 pm, slot Zehra setiap hari Jumaat ... =)


Bila weekends, selalunya aku x banyak dah masa untuk aku luangkan depan tv, sebab bagi aku, x ada yang menarik ... Tapi sejak ada drama nih, aku terpaku gak depan tv ... Setiap Ahad, pukul 9 pm - 11 pm ... Ouh, geram kat Zarina Zainoordin ... Bila geram maksudnya lakonan dia menjadi ... So, big smile for her ... You did a good job ... hahahaaha !

See, TV3 serve the best dramas kot ... Memangla aku payah nak miss drama2 nih, semua crita punya kronologi yang sangat menarik, tertarik, and surely da bomb ... I loike it la ... X ada astro pon still banyak ja drama boleh tengok ... Hehehe ... Disebabkan daram-drama nih semua, aku jadi jarang update blog aku ... Tapi pas entri nih, akan aku update entri yang lebih bermanfaat wat u olls yaa ...

Take care readers !
Malam beransur tua, harus ke alam mimpi, berbuahla mimpi indah ...
Zzzzz ............................................................

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)