Friday, January 25, 2013

PILLOW TALK

Huwarghhh ... 'Nantok la weyh' ...

Guess what ? Cuna berkongsi katil dengan aku malam nih ... Opkos EM cemburuu ... kihkihkih ... She stays with me tonite coz tomorrow we will be having long journey to PD ! Ouh, is the place ohsemm ??? hahaha ... I 've been there before ... Ehmm ... How to say ya ? Go there and you will know how it feel ... =D

Cuna dah pon tidur, tinggal aku still berjaga ... Dari petang tadi chit chatting ... Bawa ke malam pulak, we have our pillow talk ... Ouh, seyes bahagia ... Lama kot x having pillow talk macam tuh ... 6 bulan aku kat rumah, mana ada teman nak sembang atas katil ... Yang ada Abg Coco, Baby, Mimi, Fifi ... *bebear aku* ... Kalau cakap pon, x ada respon ... Ibarat cakap dengan tunggul ... huhuhu ...

So tonite memang happening sangat ... Ada teman sekatil ... In fact, rasa seronok sebab aku x la takut laggi tidur sensorang ... Even only for tonite ... hehehe ....

Aku pon mata mula nak lelap dah ... Letih la seharian aku keluar meronda dengan ibu ... Aku nak tunjuk kat u olls something which is ....

Luggage aku for 3 days 2 nights !
Lumrah pompuan memang begini ... Tapi u olls seyes, aku x boleh kalau barang aku tak lengkap ... Nih belom masuk handbag lagi taw ... So da jadi 3 beg ... Melampau kah aku ? Aku bawa beg tarik sebab aku nih kan dasar pemalas ... Aku x larat la nak menjinjing beg aku ... So, ada beg tarik nih, aku tarik ja la ... See, aku memang bijak ... Hahaha ... One more yang aku WAJIB bawa adalah ...

Bantal bucuk aku ! 
EM x memahami betol ... Aku dah cakap dah aku x kan boleh tidur kalau x ada bantal bucuk nih ... Cumel kan spongebob tuh ... Hakikat sebenar rupanya bukan begini ... Disebabkan nak bercuti dengan kawan-kawan ... Maka aku perlu menjaga reputasi bantal bucuk ku yang tersayang ... Luaran dan dalaman berbeza, tuh ja aku boleh bagitaw ... hahaha ...

K la, aku perlu mengundurkan diri ... Esok kena bangun awal ...
Ninite ... Assalamualaikum ...


No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)