Saturday, October 19, 2013

SALOMA IS POT PET POT PET ...

It is raining since this morning ... Huhuhu ... It is cold inside and outside ... Mata mula memberat ... Astaghfirullah, sabar Iylia ... Malam masih muda ... hihuhihu ...

Assalamualaikum ...

Entri nih just nak nagging saja ... Tiada info menarik mengenai aku or surrounding pon ... Cuma geram saja ... Sebab ... Sebab ... Sebab ... Aku nih kena bermadu ... Lebih dari 3 pulak tuh ... Kalau ikot hukum, kuotanya 4 saja ... Nih dah over sangat ... Geram !

First, Arsenal ... U olls tahu tak, hakikat sebenarnya sekarang ini, aku ini tak dipedulikan sebab now on tv, ada game arsenal vs apa aku tak tahu la ... Tadi bukan main rancak, sekarang slow melow dah la ... Sepatah sepatah ja jawabnya ... Hamba saaangaattt mennncikk ! Angkara club yang dia minat tuh, dia buat tak tahu ja kat kita ... haish !!!

Second, tilam dan bantal ... Ini lagi satu hal ... Kalau dah dia baring ... Lambat sikit balas wassup or mesej, pengsaan la dia ... And jangan nak kejut la time tuh, memang tak ada harapan nak bangun layan aku lagi dah ... Simpan ja la sampai esok ... Kalau oke, boleh ... Kalau tak, pendam la lagi rasa ... huh !

Third, his bike ... Nih kadang-kadang ja la dia tinggal aku sebab benda nih ... Tiba-tiba hilang ... Sebab apa, basuh moto la, pasang tuh la pasang nih la ... Macam-macam laa ...

Fourth, kerja dia ... Yang nih selalu sangat la ... Bila busy nya melampau, maka aku takkan la dilayan ... Even call pon cakap kalut-kalut and letak ... Huh ... Rasa macam ... Apa nih, aku nih sapa ? Cakap elok-elok la ... Masa first time kt Shah Alam, dia yang kerap cari ... Masa tuh aku yang busy ... Bila sekarang bdah boleh adapt, dia pulak la banyak kerja, and busy ... huhuhu ...

Fifth, his hometown ... Nih madu yang jarang-jarang ... Sebab dia tak selalu pon balik kampung ... Tapi once dia balik kampung, susah la nak dapat contact sangat ... Lagi maha busy ... Melampau-lampau busy ... Stresss hambaa ... Stresss ... Tapi aku sabar, sabar dan terus bersabar ... Keep smiling Iylia, maintain santek ... huhahuha ....

These are all about EM ... Tapi ... Walau bagaimanapon ... Even ... Aku kena bermadu dengan list madu kuh di atas, tetap ... He is Mine eternally, in syaa Allah ... FULL STOP !


p/s :Aku berleter sampai lupa diri ... ILY EM ... and IHY TOO ... =P

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)