Thursday, October 17, 2013

NIH YANG TAK BEST NIH ! =(

'Nak buat apa nih ek ?'
'Baru pukul 12 lebih ...'
'Ish ... tidur ja lah ...'
*monolog dalam diri* ... Huh ! Mata cerah ... Tapi nak paksa tidur jugaakkk ! Apakah ?

Assalamualaikum ...

Hakikatnya, ada banyak benda aku boleh buat, daripada aku membuta ... Artikel banyak nak baca nuh, tapi mood aku tak sampai ... Mana entah perginya ... Terbang melayang-layang ... Dah tak mahu balik kat aku lagi dah ... Tadi siang semangat saja cari artikel ... Hish ... Iylia ... Iylia ...

Nak wassup EM, hurm, pengsaaannn dah pon ... Lagila tak tahu aku nak buat apa ... Facebooking, aku dah tak rajin macam dulu-dulu ... Stalking orang ja, then log out ... Huhahuha ... So, aku mati akal la sekarang ... Mengantok tuh tak la sangat ... Ada la sikit-sikit ...

The exact word to describe me now is B.O.R.I.N.G ! ... Aku tak suka bila dilanda kebosanan macam nih, kerja aku tak jalan u olls taw tak ... Patutnya cuti aku manfaatkan dengan study bukan stidooo ! ... huhuhu ... Kerja aku jadi bertangguh nih ... Rugi la masa yang ada aku tak filled it up dengan perkara yang sepatutnya aku buat ... Arghhh ...

Nak jerit ja kuat-kuat, biar semua orang tahu, aku tak suka berkeadaan macam nih ... EM ! Bangunla teman orang ... hihuhihu ... Takkan punya bangun, mencikkk ...

Hurm, better sleep ... zzz ...

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)