Monday, October 14, 2013

JALAN-JALAN MID SEM BREAK !

Buuuurrr ... Kesejukan menggigit tubuh 'sekeping' ini ... huhu ... Hujan sepanjang hari membuahkan rasa dingin membeku nih ... Tiada air panas menemani ... Hanya bunyi bising atas highway kedengaran ... Kereta motosikal bersilih ganti membelah malam minggu yang lembab ini ... Suasana di luar rumah tak penah sunyi ... Itu hakikatnya yang dirasai penghuni rumah di sebelah highway iaitu AKU ! hahaha ... =P

Assalamualaikum u olls ... Mornite ! hehehe ...

Huh ! EM dah lama aku dodoikan tidur ... Motif hang Iylia, dodoikan tidur ? ... Sangat over ... Umpama EM ada kat sebelah ja kan ... hahaha ... Jangan berprasangka buruk wahai dedeaarr ... Itu cuma drama ... Penyedap entri ... hihi ... Oke, lebih tepatnya, aku nih belum dilanda amukan mengantok ... EM dah mimpi episod berapa dah aku tak taw lah ... Mata aku nih terbeliak lagi even sekarang jam dah pukul 1 pagi ... hehuuu ...

Hurm, regarding title entri aku, macam havoc sangat saja kan ... ya ya saja ... jalan-jalan la sangat kaaannn ... padahal bukan aku nih holiday mana-mana pun ... cuma tadi siang aku spend masa di luar rumah ... lebih tepat lagi, family outing ... haa, begitu ... hihi ... berkenderaan lah kami ke Tanjung Dawai ... taw x u olls kat mana ? Haish takkan tak taw kottt ... Opposite Pantai Merdeka ... Tak taw jugak ? Sila tanya Incik G yaa, Incik G Maps lebih tepat lebih jitu ...

Motif ke TD *kau singkatan, tak boleh blaahhh* ... hihihi ... Motifnya, Tok aku nak beli belacan ... Yaa, belacan sedaaapp kat TD oke ... Swear, tak tipu ... Sebab belacan dah habis kat rumah, itu sebab la pergi TD nak restock belacan ... Bukan belacan ja ya ada kat TD, ada banyak lagi ... TD ada lah pembekal kepada barang makanan kering macam ikan bilis, sotong kering, udang kering, semua benda yang dikeringkan lah ada kat TD ... Guarantee fresh ... Tahan lama ... And most important ... Murah ... Daripada kita beli kat hypermarket, lebih mahal, plus tak elok pulak tuh ... Maka itu, moh la kita ke TD ... hihihi ... *promote lagi*

Itu rupa Arked TD -curik Google Images ja ek-
Haa, see ... Aku promote kan tempat bagus untuk u olls shopping barang makanan kering ... Agak lapar bila dah setel beli-belah bolehlah makan kt belakang arked nih sambil menghadap laut ... Pekena ABC tepi laut, kena pulak angin laut yang menghempas muka dengan penuh lemah lembutnya ... Perghhh ... ahahaha ... Propa lebih ... hihi ... One more thing, dari TD u olls boleh ke Pantai Merdeka dengan bot ... Haa, agak malas nak drive, naik bot la pergi sana ... hihihi ... =)

Aku promote sakan betol ... Macam aku first time ja sampai TD ... hihi ... Bukan apa, bagi aku, TD adalah tempat terbaik untuk stock kan barang makanan kering berbanding tempat lain ... Itu diakui oleh aku ... hehehe ...

Terasa urat pinggul ku bersimpul teruk akibat menaip entri yang terlalu berjela-jela ... hehehe ... Sebelum lebih berjela-jela, maka aku stop dulu kat sini ... Oke dedearrr ... Bye !

Oh, indahnyaaa ... Peristiwa ...
Cinta kita di Pantai Merdeka ... lalala ~
MOTIF ??? hehehe ... nyanyi ramai-ramai ... =P

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)