Sunday, October 20, 2013

PLEASE BE NICE TO ME =D

About three hours more, I will leave home ... Back to Shah Alam ... *sigh* ... Ouh my, tiba-tiba kepala terasa mula memberat ... 20%, 50%, 79% ... Ouh hampir tepu ... Dumm ! Kiok ! Tolonggg, pengsaaan ... hahaha ... Rasa nak sepak laju-laju tak ?

Assalamualaikum ... Happy Sunday dedeaaarrr ...

Short entry will be updated ... Kalau dah aku nih tengah rajin gilerrr blogging, maka banyak la entri-entri  'best' bakal terhasil ... Ala u olls layankan saja ... hihihi .... Bukan apa, kerajinan nih buatkan belogg aku tidaklah bersawang teruk, kan ke bagus tuh ... =) ... At least, regular readers aku, *ada ka? =P* ... tahulah apa jadi kat aku recently ... hihuhihu ...

Telling u olls that, I hope ... I hope ... I hope ... The coming coming and coming next week, should be nice to me ... No pressure, no stress, no no no ... Please ... Ingin mengharunginya dengan hati gumbira ... Even tonnesss of work, tapi dilaksanakan dengan hati yang ikhlas ... Bukan dalam keserabutan ... I hope that ... Sebab bila aku serabut, aku tak boleh buat ... So hati, be cool ... In syaa Allah, everything will be smooth ... Aminnn ~



I hope so ! Ngeee ... ^___^  Wish me luck dedeeaarr ... xoxoxo ...

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)