Sunday, October 6, 2013

BACK AGAIN !

Tap ! Tap ! Tap ! Terdengar titisan air ... Mana pulak leaking nya ... Haish ! Macam-macam ... hihuhihu ... Usai ja menunaikan solat Subuh tadi, mataku segar bugar ... Mungkin sebab aku gosok gigi tadi ... *cakap segar, terus menguap, pehal*... hahaha ...

Assalamulaikum olls !

Urghh, so sorry, for long time aku tak update apa-apa entri ... Masa lebih banyak untuk my study ... Sampai aku tak sempat nak lepaking kat blog sendiri ... Maafkan hamba ... Aku tahu u olls rindu aku kan ... kihkihkih ... *dush!,perasaannn gelora sangat hang, Iylia*...

Oke guys ... aku nak isytiharkan kat sini, yang aku dah pon sebulan melayari kehidupan penuh liku onak dan duri kat Shah Alam nih ... hihihi ... Alhamdulillah, aku mampu adapt environment kat sini ... Walaupon tak dapat menandingi negeri tanah tumpah darahku, Pulau Pinang dan tempat menimba ilmu sebati, Perlis ... But then, it is just oke ... I am oke here ... =)

For a month nih, environment, class, classmate, housemate, roomate ... Aku boleh konklusikan, aku agak bahagia ... hahaha ... Agak tuh ... hihihi ... Yala, sebulan belum cukup sebenarnya bagi aku ... Keep on mengenali, menyayangi dan menyintai ... In syaa Allah, everything will be sooo fine ! Ya, it will be fine enough ssooonn ... Pray for me guys ! =D

This sem, is not like previous sem ... It is differ ... Totally differ ... So, focus will be more to my study ... But I try to update entry when I am free ... Doakan la aku rajin lepas nih nak update kisah aku kat sini ... Info jugak ... Hurmm, banyak jugak pengalaman baru, tapi tak terluah kat sini ... Janji it will be more update nanti ... Jangan marah hamba, hamba cuma insan biasa ...  hihihi ... 

Oke la, this is just a short entry, for letting u olls know, that I am still the owner for this site ... No update does not mean, I am permanently stop blogging ... It is regarding commitment ... Commitment to my study is priority now, even EM pon kadang-kadang terabai ... Maaf dear ! =( ... Whatever it is, blogging will be part of me jugak no matter what ... 

Hope to see u olls back later ... Got work to do ... 

Unearned premium, acquisition cost, claim, reinsurance ... What Are These Thing ... HAAAA !!! 
*mampos aku nak revise balik*

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)