Friday, October 11, 2013

COUNTING HOURS !

Pheewwww ! Setel menyental baju ... First round ... Another round sebentar lagi ... Waiting for my turn ... hihuhihu ... Patah pinggang ... =(

Assalaamualaikum dedeaarrr i ... hehehe ...

Entri di pagi Jumaat, penghulu segala hari ... Salam Jumaat u olls ... hehe ....
Entri will be just short ... Sebab nak share info mengenai aku ... Yang aku ... Aku ... Aku ... *sepak jugak* ... hahaha ... Aku sudah mula menikmati mid-sem break ... yeay ! After a month, bertungkus lumus ... Berhempas pulas ... Kudrat ku memang fully utilized untuk a month being student master ... Konklusinya di sini, aku perlukan rehat ... Rehat otak rehat badan dan rehat mata ...

So, I will go home, back to Penang petang nih ... Tak sabar tak sabar tak sabar ... hihihihi ... Cant wait to go home ... I wanna go home ... Penang, wait for me ...


Enjoy guys ! hihihi ... *pakai bedal ja letak lagu*

EM tengah merajuk ... Aku rasa la ... Terus hati tak tenteram, wuawua ...
Jangan merajuk lagiii sayaaanggg ! =(

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)