Tuesday, December 11, 2012

DISEMBER ! WEDDING + ENGAGEMENT SEASON ! =P


Srroott srroottt ,,, haishem ! Astaghfirullahalazim ! Hishh, pesal aku nih, tetiba bersin n hidong berair ... Opis berhabok kah ? Or resdung menyerang ? Apa pon, hidung yg prob nih wat aku kurg selesa ... Urghh, jemm btol ...

Jemm2 pon aku leh update entri, act dlm opis hour nih ... ngek btoi ! Sempat lagii melaghakan diri .. Haiyaa ... Melampau ... Nih pon sbb lappy Kak RR dok dlm mood 'sleep', xdisentuh ... so aku on laa ... See, take advantage btoi kan aku ... Sgt melampau ! Hahaha ... lama dah aku x lagha cam nih ... kurg sejam nk balek, so aku buang masa berblogging sat ... teehee ...

Mggu nih da masuk pertengahan Disember, wuu cpt tol la kan ... Tggal stgh bln ja lagi, nk say bye2 kt 2012, n welcome 2013 ! Skunk nih, cuti sekolah ... Bdk2 sek hepy lerr cuti ... Yg bekerja lak pulonn abehkan cuti tahunan, time nih la nk bwk anak jln2 amek angin satu negara ... hahaha ... Bln nih jugk la, ramai pakat kawen ... Bnyk la kad kenduri sampai kat umh ... Tiap weekend bersusun kenduri nk kna p ... Sehari sampai 2 3 umh ... Jenuh atoq org lak sapa nk p umh A, umh B n umh C ...

Idea beku + Hidong xbest = Kpala hotak jemm ! So aku ringkaskan ja laa entri nih ,,, adehhh balek kna mkn Panadol Soluble nih ! Hishh ....

Oke, sambong2 ... selaen kenduri kawen, da gk yg pakat2 btunang bln nih ... even percentage ja xla setanding kenduri kawen, tp still bln nih la sasaran nk mengikat tali pertunangan ka tali pernikahan ka ... Kira waktu palg sesuai laahh ... Aku nt bln bila ek ??? Kena tnya EM ... hahaha ... *gatai sat*

Last week, my lovely cousin, dah pon ditunangkan ngn pilihan hati ... Abah aku sbg wakil cousin aku tuh yg kira pasal hantaran dan mas kawen ... Salute la abah ... Anak2 sedara smua abah yg wakilkan ... Anak sendirik bila lagi tuh ... hihi .. We are at the same age, 23 ! She's now taken, me ? Blom sampai masa ... wuwuwuwuuu ... Rasa bahagianyerrr bergelar tunangan org ...
 
 
Santek ! Moga berkekalan sampai jinjang pelamin =)
Janji diikat telah termetrai ... Tggal lagi masa utk disatukan scr sah ... Tempoh pertunangan nih tempoh yg wajib dijaga sebaek mungkin ... Org ckp, bertunang nih darah manis ... Jaga setiap tgkh laku, pergaulan, jaga hati si incik tunang ... Moga kekal sampai ke jinjang pelamin ... Cpt kawen weyh ! Aku nk mkn nasik mnyk ang la babyy ...
 
 


No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)