Wednesday, December 26, 2012

COLLAGEN ? WOW ^ .... ^

Waduuhhh ... abeh sakit dua2 tangan ... minyak gamat sapu kiri kanan ... si Tommy cakaq ... ouuchhh ! Sgt melampau ... Mcm mrh aku lak sbb tggl dia lama ... Surry beby, mummy needs to go outstation *muntah pink* ... Padahal p meneman my aunty yg p wat kija ... Nun jauh ke Melaka ... Xdk yg interesting nk aku share spnjg aku kt sana ... Bnyk memerap dlm hotel jaa ... Mkn tdoq on9 tb ... Everyday ! Kalau hari2 cam tuh, mau gumok aku ... hehe ...

Assalamualaikum u olls !
Amboii Iylia, mula entri pon dah pot pet pot pet ... Yalaa kan, almost a week xupdate entri baruu ... Bz 'holiday' katakann ... *holiday la sangaatt* ... hahaha ... Nvm, pasal cuti2 malaysia aku tuh abaikan ja laa ... Sket sbnyk, terkuraangg gk la stress aku ... *stress kaahh aku*, hihihi ... Wokey2, strait to da point of view laahhh, kihkihkih ... Aku nih actually, dr pg td dah gedikksss gilerr nk update entri nih ! Mcm ceciwi pon ada ... ceciwi ? apakah ??? Ceciwi ada lah sejenis bla bla bla ... Ohh, xtaw describe ... Tp kalau ampa pnh dgq peribahasa nih 'seperti kera mendapat bunga' ... *rasa mcm cikgu BM lakk* ... mcm tuh la aku ! Ampa xtaw maksud ? Oke, sila bukak kamus peribahasa yaaa kwn2 kuhhh ... hiii ...

Melalut yg lebih, main point nya aku xsentuh lagii ... haiyaa ini Iylia, kasi ketok kpala baru taww ! hehehe ... baek2, kita teruskan yaa ... Berkenaan angka '70' yg aku sebot dlm entri lpas, msti ampa xphm sgt kan ... 70 tuh 70 hapa ? Tp kalau ampa bc ngn pnoh penghayatan, aku jamin ampa paham ... Tp blog aku nih, sapa sgt nk bc ngn penohh ke'feeling'an ... EM pon bc skali lalu ja, tuh pon sbb kna pksa ... Kalau x, xbc gak dia ... Kejam btol ! =(

Hello Iylia, perenggan ke-4 dah nih ! Aku nih sejak2 bekerja nih, jadii gugurl sket ... yess laa, i'm surely a girl ... Tulen taw ... Tp b4 nih, aku xamek pot sgt pasal ke'santek'kan diri ... Aku jeniss xkesahhh sgt ... *ceh, xkesah konon* ... Xla, mksd aku, aku just besa2 ja, take it easy ... Aku just jaga muka aku jaa ... Mengalami masalah muka berjerawat, itu aku ... Tapii dulu ... Then, aku jumpa doc tros coz dh mcm2 produk aku coba, tp xmendatangkan impak positif ... Makin terokkk ada laa ... huhu, siann aku kann ... Tp alhamdulillah laa, pas mkn ubt doc, muka aku much better than b4, cuma da parut2 jerawat laa yg stil suka nk menempek kt muka aku nih ! Tp, itu aku biaqkan dulu, fokus cuma nk matikan jerawat ... Dats the important matter to be done first !

Xkesah sgt pasal santek tp sampai g jmpa doc nk hapuskan jerawat di muka ... Belit2 kah aku ckp ? Hahahaha ... What I mean here, is ... Jumpa org mstila bertentang muka melainkan ampa xdk muka ... So, kalau muka tuh xbapa oke, ampa rasa ampa mau ka jmpa org ? Bg yg jeniss xheran apa, leh jaa, tp aku x ! Confidence level aku teross down down down ! Ohh my, rasa maluu segaannn ... Hish ! Mcm nk pakai topeng jaa ... Tp disebabkan aku nih student, kna la p clas kan ... So, muka cmana pon, tetap kna p clas laa ... Terpksa la tebalkan muka aku yg xla tebal mana pon sebenanqnyaa ... kihkihkih ...

Bila muka da oke, tmbh lak ngn colleague aku yg jeniss alert ngn produk tuh produk nih ... Aku jd terpengaruh laa ... Aku pon mula laa men'survey' ... Survey kt blog la selalunyaa ... Terjumpaa laa, satu blogger nih, she sell Felinna Beauty product ... Aku pon mula menunjukkan minat laa ... Bc smua older post dia, terbukti mmg ngah laku mcm goreng pisang rupanya produk nih ... Felinna Beauty comes with two products which are Felinna Inch Loss Lotion and Felinna Vitamin C Plus Pure Collagen ... So, saban hari aku stalk la blogger nih ... bc entri sal dua2 produk nih ... Interesting ! Bg aku laa !

Ini aku curik kt google k ! Inch Loss Lotion 
Ini pon curik google ! Vit C Plus Pure Collagen
Losyen kurus tuh kurangla menarik perhatian aku, sbb aku nih bkn mok2 mcm EM ... ramping langsing slim riverr ... hahaha ! Aku lebih tertarik kt collagen tuh laa ... hehehe ... Sng ckp, pompuan mana yg xmo santek kann ? Setiapp pompuan pon nak santek ... Termasuk la aku ... Losyen kurus tuh harganya RM75 oke ... n collagen tuh harganya lakk RM85 ...

Sbb2 napa ampa n aku kna belii Vitamin C Plus Pure Collagen nih sbb ....
< mengatasi masalah kulit dr dalam
< mengurangkan masalah jerawat dan dark spot
< melicinkan dan menegangkan kulit
< mengurangkan pelbagai masalah kesihatan spt drh tggi, jantung tersumbat dan lain2
< yg pastinya ia disahkan HALAL dan SELAMAT

Aku dah dpt, ampa lak bila ? Dah mcm wat iklan lak aku rasa ... hihihi ... Nk gtaw kt cnie, aku bukan stokis atawpon dealer, aku customer jaa ... Tp lehla kalau ampa nk slh satu produk dia atas, leh roger aku ... Aku leh dptkan utk ampa, just roger me la k !

Aku ke'beku'an idea, sbb sambil2 dok msg EM ... adehh jemm trus pala hotak aku nihh ...
Collagen tuh ada 30 bijik kapsul k, means mkn selama sebulan ... satu hari satu bijik, ammmaaa ... Aku stat mkn da td, wahhh semangat2 nk santekkan diri ... kehkeh ... Kita tgok la hasilnya after sebulan nt, ngeh3 ...

Cukop dulu kot celoteh aku sal produk Felinna nih, aku nk hebahkan ja pasal collagen yg aku mkn bru tadii ... hahaha ... Gedikksss kann aku ? yalaa, jd ceciwii nih payahh weyhh ... kahkahakahhh !

Okela, harus mengundurkan diri, solat Isya' pon blom nih ...
Njoy reading, ninite ! =D


No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)