Thursday, May 30, 2013

OKE ! LAST ENTRI FOR TODAY AND NEW ENTRI ALSO FOR TODAY ! NGEEE ...

Kelip pok kelip pok ... Mata ku ini ... Nak pejam ka tak ... Tak nak pejam ? Seyes tak nak ? Marilah kita update another entri,hihihi ... Jam pukul ? 1.30 am ... Gosh ! Lambat dah kot, patutla kedengaran bebelan melampau ... hehe ... Biarkan dia membebel ... kihkihkih ... Di'cop' nya aku ... 'Ketegaq' ? Tega betul ... huish, dushh dushaakkk ... !

Assalamualaikum ...

Last entri for today u olls ... So, no worry, takkan banyak aku nak celoteh ... huuihuii ... Pukul 1 lebih, today apa lg ... Bajet malam kann ... Padahal dah pagi, dinihari ... Maka itu, new entri la for today ... kikiki ... Ke'konfius'an melanda diriku ini ... Ouh my ! Sebab dah banyak malam aku jadi burung hantu, menahan mata daripada tidur ... Menyetelkan apa yang patut disetelkan ... hohoho ...

Aku tujuan update nih, nak promote kat u olls satu lagu nih ... Lagu baru ... Aku dengar sekali dah jatuh chenta ... Hoi, macam jatuh chenta pandang pertama pulak kann ... hihihi ... Tapi yala ... Sedap laa ... The rythms, the lyrics, the singers ... I memang suka laahh ! I say about this song ... Yuna feat Aizat - Dwihati


U olls cuba dengar dulu ... Sure u olls pon bakal jatuh chenta macam aku jugak ... kikiki ... Yang mahalnya klip video nih, sebab ada gambar idola kuh ! Saloma and P Ramlee ... Whoooaa ... hihihi ... Silakan enjoy this song ... And sing along ... Bet you will love it ...

Huwaarggghh ! Sleepy ... Bedtime now ...
Zzzz ... *soundly*

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)