Saturday, May 25, 2013

I'M BACK !

Syok sendirikkk !
Ouh sgt melampau keyh ... Setelah sekiam lama xupdate, a month ago yang latest ... Tiba-tiba intro pic sendiri ... Ekekeke ... Xpala, itu sebagai pengubat rindu u olls kat aku ... *nk muntah rasa* ... hehehe ...

Assalamualaikum w.b.t

U olls, sihat ka ? Ehmmm, hopefully semua sihat-sihat la di bulan Syaaban ini ... Ramadhan is around the corner guys, mana yang belum ganti puasa, sila berbuat demikian ... If not, double la posa ganti anda nanti ... Tak mahu buat macam tuu ek *pesanan untuk diri sendiri jugak* ... heeee ...

Ouh ! Sangat rindu nak update blog nih, tapi sumpah, aku terlalu sibuk ... Bukan blog, ber'muka buku' pon tak ... Nak bagitaw betapa sibuknya aku ... hihi ... Sabar2 ... Ehm ... Lokasi aku sekarang, Home Sweet Home ! Yaa, manissnyaa berada di rumah ... Lebih manisss kalau lepaking di rumah dengan otak kosong ... Tapi malangnya, fikiranku saban kali menerawang kepada assignment, report, case study, test ...
Ouh my ! Tense ! =(

Less than a month, I'm going to sit for the grand finale exam ... Last final exam in degree ... Sebut nk habis study, sengih sehingga menampakkan gusi ... Tapi bila nk face the exam, menggigil lutut ku ... Ready dah ka ? Able to score ? Ouh, sangat serabut, pressure ... Maka muncullah incik2 dan cik2 J di muka ku ... So over stress la aku ... Haiyaa ... Sabar itu separuh daripada iman ... Istighfar2 .. =)

Mencari-cari, apa yang boleh buatkan aku kurangkan stress aku, baru la aku ingat yang aku punya blog yang  segak nih ... *eeeuuu, perasan* ... Even tak ramai yang menjengah ... Tapi aku puas bila dapat meluahkan semua yang terbuku dalam blog nih ... Relieve ! L0ike it ! U olls rasa aku berleter panjang, tapi ada aku kisah ... Ini wilayah aku, maka berhak aku untuk bicara apa pon ... hehehe ... Rindduuu aku kan ? hehehe .... Dun't worry, lepas nih aku takkan hilang lagi ... Sweerr ! hihihi ...

Banyak story aku nak share tapi a month ago, macam dah lapuk ja ... Dah expired dah basi ... T new story aku update ek u olls ... heee ... Oke la, aku pen off kat sini dulu ... Taking care ... =D

'Kasih, dengarlaahhh ...
Hatiku berkata ...
Aku cinta kepada dirimu ...
Sayangggg ...'
Kasih-Hetty Koes Endang

Currently singing that song ... Tak bermakna hati berbunga-bunga keyh ... hehe ...
^.....^

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)