Wednesday, May 29, 2013

SUPER DUPER STRESS ! WUUU =(

Lunch at 4 ! Patutnya hi tea skunk tapi aku bedal nasik sepinggan tadi ... Alhamdulillah ... Thanx to my Tok ! Lebiuuu ... hehehe ... Perut dah kenyang, mata pon mula la ehmm ... ehmmm ... ehmmm ... Oi, jangan tidur Nurul Iylia ! Kerja banyak lagi tak siap ... Oke2, celik balik mata ... Sebelum sambung, meh update entri dulu ... hee ...

Assalamualaikum readers kesayangan kuh ... *sila terharu* ... ngeee

It gonna be short entri ja nih ... Sebab

In mess !
See, my place ... ya rabbi sepah kot ... Tuh pic semalam ... Yang hari nih, u olls tak tengok lagi ... Tak mahu la aku tunjuk kat u olls ... Memalukan seyh ! Sangat serabut sekarang gara-gara too many works have been assigned to me ... Tak nak huraikan ... Sebab nanti bertambah sakit kepala aku ... Sekarang pon ngap ngap ngap ... hihihi ...

Cuti kali nih tak cuti pon actually ... Aku banyak berkurung, berteleku depan lappy ... Bertapa ... Hahaha ... Tapi tak la aku berkurung sampai tak keluar makan mandi kan ... Hahaha ... U olls jangan salah faham pulak keyh ... hehehe ... Cuma kesian la kat Tok aku ... Cuti aku kali nih, aku tak pon tolong dia masak ... Durhaka kah aku ? hikhukhihuk ... Kekangan masa ... Aku cuma da sehari nih ja lagi ... Because tomorrow ... I will be going to KL, fetching my sis ... huhuhu ...

Oke, need to go la ... Nanti update lagi ...
See yaaa ... =P

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)