Sunday, March 3, 2013

BELUM 24 HOURS DAH HOMESICK !

Usai menunaikan solat Isya' ... Terus on lappy brblogging ... Sunggoh lama x update entri, berkenaan ada aral melintang ... Ibu pinjam broadband, maka senyap la aku dari meng'update' blog ... hehe ... Banyak nk corat coret tapi aku dah lupa apa yang aku nak bagi taw u olls ... Tetapi, apa yang pastiii ...

I AM RIGHT NOW IN ARAU ! hukhukhuk ... Far away from my family *jauh lagi adik aku* ... Ahh, walaupon berselang satu negeri, maksud aku dipisahkan oleh Kedah ja ... Tetap, I am far from my home ! ~.~ ... huhuhu ...

Assalamualaikum ...

Golek-golek atas katil yang memang kalah empuk nya dengan tilam kat rumah aku ... Keseorangan tanpa roomate, just housemate a.k.a classmate yang ada ... Entah apa dia dok wat aku pon tak sure ... Mungkin melayan perasaan macam aku jugak ... hihuhihu ...

U olls wanna know tak ? I am homesick now ! Pity me kann ... Yala, for 7 months I was at home ... But now, I am not at another place, not in my Home Sweet Home ... I bet, Tok pon mesti rinduu ... Huwaa, kakak rinduu Mak, Tommy, Kentoi ... hukhukhuk ... *nangis diam-diam* ... Huh, macam mana nak merawat sakit nih ...

No word ... I mish home ... huhuhu ...

Tok dah tidur ka blum ek ?

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)