Saturday, February 16, 2013

MARI SAMA-SAMA JADI SIHAT =D

Tidak menjadi kesalahan membantu orang yang memerlukan pertolongan ... Betul kan ... Hari nih hari dia ... Mana tahu nanti hari kita susah, dia tolong pulak ... hurmm ... *motivasi diri* ...

Assalamualaikum readerssss kuh ... *always perasan ramai readers* ... hihihi ...

Latest entri aku ada sebut yang saban hari aku akan bawa tok aku pergi buat terapi ... So, petang yang redup nih *rasanya bakal hujan* ... Aku nak berkongsi perihal kesihatan dengan u olls semua petang nih ... Aku tahu wujudnya pusat terapi nih dah lama cuma aku tak berkesempatan nak bawa tok aku sebab kekangan internship aku ... Baru sekarang la aku boleh tunaikan permintaan tok ... Cucu yang baik kan ... *masuk lif tekan sendiri* ... kehkehkeh ...

Cosmic Healthcare Centre
Dinding pusat terapi nih yang meriah ditampal dengan macam-macam gambar ... Memang meriah ... First aku jejakkan kaki rasa macam masuk tadika pulak ... hahaha ... Padahal tempat nih ramai didatangi warga emas ... Yala, nama pon pusat terapi ... Of course menjadi tumpuan orang yang sakit ... Sinonim dengan warga emas la, budak-budak mestilah tak kan ... U olls pernah dengar pasal pusat terapi nih ? Tidakla berkembang luas lagi ke seantero Malaysia ... Tapi bermula dari Pantai Timur dan sekarang menjelajah ke Utara Semenanjung Malaysia ...

Aku tak tahu nak mula dari mana nak story kat u olls pasal pusat terapi nih ... Apa yang pentingnya, pusat terapi nih menjalankan rawatan PERCUMA kepada setiap pelanggan yang datang ... Aku pernah tanya staf pusat nih, first day aku pergi pon aku dah tanya, mana mereka dapat income ... Yala, FOC kan setiap kali rawatan ... Mereka bagi tahu aku yang owner centre nih buat amal kebajikan tolong orang yang sakit ... Ada income lain la maksudnya ... Bagusla kan, sambil bisnes sambil beramal ... Alhamdulillah, moga Tuhan murahkan rezeki ... =)

So, apa advantages nya ? Aku boleh story kat u olls sebab aku pon buat terapi bersama tok aku ... You know what, it is only for 20 minutes ... Setengah jam pon tak sampai oke ... And nak tahu buat apa selama 20 minit tuh ... U olls cuma have a sit ja ... Just sit ! Duduk dan dengar mereka bla bla bla *macam lagu Bosan-Stacy* ... hihi ... But it is reality ... Duduk dan anda boleh sihat ... Wohooo !

Tanpa suntikan, tanpa ubat-ubatan dan tanpa pembedahan ... U olls mampu sihat ... In syaa Allah jika diizinkan Allah ... Dengan menggunakan mesin Pro Nature dinamakan terapi medan elektrostatik buatan Jerman ... Bila u olls duduk, u olls bakal dialirkan 9000 volstatik dan 60 getaran sesaat ... Duduk selama 20 minit bersamaan u olls berjoging 1.5 km ... Hebat kan ?

3 hasil yang u olls akan dapat 
Terbukti terapi ini membantu ramai orang menyembuhkan penyakit ... Even takla hilang terus sakit tuh tapi mampu la kurangkan masalah penyakit yang dihadapi ... Sebagai contoh, ada seorang nenek nih mengidap kencing manis pada paras 33 ... After 15 times buat terapi, kencing manis menurun ke tahap 8 ja ... Amazing right ? Bagus kan ? So why not u olls join kalau kat tempat u olls ada pusat terapi nih ... Mana tahu, boleh sihat ... Kalaupon kita tak ada penyakit, still kita boleh buat terapi nih ... Langkah pencegahan daripada penyakit ...

Mesin Pro Nature
Itu aku ... serabut !
Konsentrasi terganggu ... huh, geram !

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)