Wednesday, March 6, 2013

SHOPPING TIME !

Skreettt skreettt skreettt ...
Alaaa ... Senget benget la pulak ...
Skreet skreettt skreettt ...
Oke santek !
Nasebla keluar dakwat jugak ... Bagus Incik Printer ! Anda amat memahami ... =)

Assalamualaikum ...

Almost 12 am, even mata macam pedih-pedih dah ... Masih mampu berblogging ... ehehe ... Ala, uolls ... layankan saja aku nih ... kahkahkah ... Third day here, still the same ... Buhsan ... And kepala hotak nih kerap melayang teringat my home ... Ouh my, can;t wait for this Friday ... I wanna go home !

Memandangkan hari nih, my class is only for less than an hour ... So, aku dengan classmate went to bookstore, SHOPPING ! Sengaja di'capital'kan that word, konon nak bagitaw heaven gila dapat pegi shopping ... hahaha ... Padahal niat tuh nak guna baucar buku 1 Malaysia ... *ayat skema* ...

RM250 ! Big amount for me ... Tak tahu nak borong apa ... Tapi dalam tak tahu tuh, I spent RM50 dah tadi... More than RM50 actually ... Hahaha ... Memborong stationeries ... Lama kot aku belek barang sebelum bayar kat kaunter ... hihi ... Berbaki RM200 ! Still banyak lagi tuh ... Akan diusahakan sehabis baik untuk melangsaikannyaa ! hehehe ...

Stationeries !
Harusla anda bijak berbelanja seperti saya yaa ... hahaha ... Banyak nih ja dah lebih RM50 ... Harga barang dah naik mungkin ... Sabar saja la ... huhuhu ... Nampak tak ada satu benda yang bukan dalam kategori stationeries tuh ... Yaaa, obvious nampak kan ... Itu sikat ! hihihi ... Aku lupa bawa sikat so terpaksala aku beli tadi ... Dengan harga RM0.50 ... Murah2x ! =D

Sambil berblogging nih, sambil ber'texting' dengan EM ... Baru aku sedar, lama dah aku tak sebut pasal EM dalam entri aku ... Readers, he's still here with me ... Belum boleh reveal siapa EM sebenarnya ... hahaha ... Soon, he will be exposed ! kihkihkih ... *perasan macam orang nak taw sangat*

Dah malam sangat nih, moh la aku beransur dulu ... Sesiapa yang menerima baucar buku 1 Malaysia tuh, jangan buat lupa pulak ... Habiskan RM250 tuh dengan barang berfaedah ... Agak tak tahu nak beli apa, beli novel banyak2 bagi aku ... hahahaha ...

Oke, mata nak tutup sudah ! Taking care u olls ...
Gudnite ... huwarghh ! *yawning*
^___^

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)