Monday, March 18, 2013

SALOMA YANG BUSY ... WUUU ... ~__~

Menunggu azan Maghrib berkumandang ... Saja la lepaking sekejap kat blog sendiri ... Melihat-lihat apa yang patut ... Jari terasa gatal nak menaip, maka entri lengkap bakal terhasil kurang beberapa minit dari sekarang ...

Assalamualaikum readers ...

Alkisahnya nak bagi tahu yang aku nih tak tersempat nak update entri memandangkan ke'busy'an aku as a student ... Cewaahhh ... Kalah PM kot punya sibuk ... hehehe ... Tapi memang ya, weekend hari tuh ja aku busy ... Busy keluar ... hihihi ... That will be my story in the next entri, so wait yaa ... Sebab hamba tak collect gambar lagi dari Nanad ... huhuhu ...

This entri will be short ja ... Yala, sebagai mengisi masa lapang aku ... kihkihkih ... *boleh pulak kann* ... Sebagai student final semester, memang banyak ranjau duri harus ditempuh ... Maka inginlah aku berkongsi dengan u olls, rasa busy aku nih ... wuwuwu ...

In the class
See, right in the class
At home
Stress bila tengok gambar-gambar di atas ... Bergelumang dengan textboookss, notess, assignmentss, gropu projectss, group presentationss, reportss  and classesss ... Ouh my ! Tetapi apakan daya, tempuhi jua ... Itu ja lah nak berkongsi dengan u olls ... hehehe ...

Pic latest, before going to class this morning ... kuikuikui ...
Jom solat Maghrib ! =)

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)