Monday, February 4, 2013

FAREWELL PART I ~.~

Agak lambat mencelikkan mata pagi nih ... Subuh tak ditunaikan ... Allah bagi cuti ... =)
Bangun kena wat kerja rumah ... Basuh baju, sapu sampah, kemas sana sini ... Ouh, penat ! 
Eh. tak kerja ka ari nih ? *jeng jeng jeng* 

Assalamualaikum ...

Normally at this this time, I've sitting at my desk at the office ... But today, I'll not be there anymore ... I've been replaced by somebody else ... Due to my internship was ended last Friday ... sob sob sob ! *Iylia is crying* ... Ehm, tamat 6 bulan internship ... And it's time for me to go ... No more there starting today and day day to come ... =(

Cerita pasal internship ...  Nak aku rumuskan ... I enjoyed having my internship there ... Seyes ... Staff yang happy, trainee yang lagi happy ... Kami memang close, or in the other word, kami kamceng ! Sebab tuh aku tak kuat tempuh perpisahan ... Walau realitinya kami masih boleh hang out bersama, sebab semua pon stay Penang ... Tapi dah lain, akan jarang bersama ... Before this, 5 hari or 6 hari seminggu kami boleh together bergusip, makan, merapu ... But after last Friday, dah tak sama lagi dah ... =(

Pada mereka yang bersama aku, I will always missing u olls ... Joy and tears together ... I am really appreciating our friendship ... Hope our frienship still remain forever and ever ... Everybody has meaning to me ... 

Cuna and me !
Cuna ! Macam mana yaa aku nak describe this girl ... Importantly aku nak gtaw kat sini, she is the busiest trainee among the five of us la ... Salute ! A happy girl ... Gila-gila remaja ... Suka nyanyi ... Sempoi person ... I call him 'foreigner' sebab masa kami join family day rituh, she was exactly like foreigner ... Auww ... May call her 'Leman' too ... hahaha ... I love u sis !

Aisyah !
Aisyah ! Big sis for me actually ... But I dont call him 'Kakak' sebab kepala dia pon sewel macam aku ... kihkihkih ... No touching k ... Staff yang rapat dengan aku sebab kami berkongsi kereta ke office ... Bagus tak kami, berkongsi kereta bagi mengelakkan kesesakan lalu lintas ... Yes ! Contohilah kami ... Ehm ... Even she's just like me, gila-gila ... Tapi still bertindak sebagai seorang kakak jugak ... I like ... Pendengar masalah aku ...  Saya kan tak ada kakak *sambil kuis-kuis jari* ... I love you sis ! 

Niza !
Niza ! Pendatang baru dalam office nih ... Pendatang baru k bukan pendatang asing ... She's Malaysian ... kuikui ... Actually kawan aku time diploma dulu ... So, masuknya dia dalam office nih merapatkan la silaturahim dengan aku ... And semua lah ... Tapi tak lama bersama sebab aku pon dah tak masuk kerja dah ... So aku tak sempat la 'rosak'kan dia macam mana aku 'rosak' kan Farahah ... hikhikhik ... *'rosak' itu bukan bermakna negatif k ... maksud aku tak la jadi macam aku yang mereng nih* ... She's soft, kind hearted, polite ... Ahh, yang lembut2 kat dia lah ... I like, nak contohi dia, tak mampu ... Aku kan mereng ... kihkihkih ... Last word,  I love u sis !

Entri nih ada sequel nya ... Sekarang aku rushing masa ... Kena pen off kat sini dulu ... Feel terus tak jadi ... Baru nak basah teruk air mata ... Kacau la tok nih ... Okey, wait for the next entri yaaa !!!

Eh, nak buat apa haa ? *blurr*

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)