Monday, June 3, 2013

STOP STRESSING AND START LIVING ! =D

Mata dah pedih-pedih nih ... Koklea telingaku terdengar sayup suara memanggil ...
 'Iylia, Iylia ... Meh la tido ... ' *bantal bucuk ku memanggil, kononnya*
'Saba jap, nak update entri sikit ja nih' ... Bermonolog dalam diri ... kekeke ... =)

Assalamualaikum ...

Keletihan menyelimuti diri seharian ini ... Setelkan semua yang perlu disetelkan untuk hari ini ... Glad to know that everything today being done smoothly ... Alhamdulillah ... Tapi, yang menanggung letih dan penat ... Badan ini la ... Maka, takkan panjang entri kali nih ... It gonna be short ja, sebab mata nih dah berat sangat ... hihihi ... Demi tak menghampakan u olls yang kekadang or jejarang lepaking kat blog nih, aku update la sikit satu entri ... hehehe ...

Di kala ini, detik ini, waktu dan masa ini, hati aku nih tak tenang sebenarnya ... Nafas yang dihembus keluar dan disedut masuk nih pon agak tersekat-sekat ... Nadi masih bergerak lancar ... Bibir masih mampu mengukir senyuman ... Hakikatnya, aku sebegini rupanyaa ...

Ya ! Cuma rambutku tak se'blond' itu ... hihiihii ...
Otak ku mendidih jugak sebegini .. huhuhu
Sila refer the word 'FINALS'
Yes u olls ! My finals is around the corner dah ... Less tahan a month, less tahn 30 days ... Less and less and less ... Ouh my ! I am yes, stress ... Tambah pulak, tadi aku dah tengok timetable exam, terduduk tergamam terkedu teeerrr yang macam-macam lagi laa ... Hish ... Yang terlalu merungsingkan aku, I got two papers to be seated on one day ! Serious, it is not funny ... No joke, so dont laugh or even smile ... Nanti aku ketuk kepala u olls sorang2 ... Hahaha ... *gelak pulak aku nih, mereng*...

Disebabkan aku tertekan dengan situasi itu, aku lalu mendail nombor telefon genggam adikku ... Lagi stress bila tak bersahut panggilan tuh ... Call rumah baru dapat, dan mengadula ... bla bla bla ... Damn ! Serious ! How am I going to face it ... Whatever it is, need jugak to face it ... From now on, I need to be all out laahh ... Kena nekad kena kuat ... Hah, tolongla Iylia, jangan tunduk pada hasutan syaitan yang nak bawa ke arah lagha ... huhuhu ...

Yes !
 Life must go on ... PEACE !

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)