Thursday, June 6, 2013

CUTI EK HARI NI ? =P

Senja berlabuh ... Bulan bakal muncul ... Tanda malam berganti siang ... Dingin ja atmosfera tika nih akibat hujan yang agak lama tadi ... Dan aku ? Hee, baru ja bangun dari tidur yang tak berapa nak nyenyak ... Memikirkan kerja-kerja yang perlu disiapkan segera ... huhu ... *muka sedih*...

Assalamualaikum ...

Ouh yaa ... FYI kan, aku cuti hari nih ... Cuti bersempena Isra' Mikraj ... Untunglaa cuti kan ... Kalau Penang, maka tak cuti la aku ... Sebabkan Perlis, maka merasalah aku bercuti pada hari Khamis ni ... Tapi realitinya u olls ... Aku tak pon menikmati cuti itu kerana ... Because ... Ehm, aku dah tak larat ulang benda yang sama ... Fahamkan sendiri saja la yaa ...

In fact, aku actually boleh bermanja-manja di rumah ... Tetapi, memandangkan adanya kekangan seperti ini, maka perlulah aku bertafakur di rumah sewa aku nih men'setel'kan semua yang patut ... Ahhh, how I miss my home ... hukhukhuk ... Pengorbanan ini terpaksa dilakukan ... Kalau tak, lagi bertambah sulit keadaan dan lagi stress aku ...

Hah ! Itu saja la aku nak bebel-bebel pon ... Mana lagi kan aku nak mengadu domba ... Kat u olls saja laa ... Hope entri nanti-nanti bakal ber'input' ... Yala, latest-latest entri kebanyakan penuh keserabutan saja ... Sorry la u olls if tak enjoy reading my blog lately ... I am telling the truth yang I am really in stress rite now ... But yet, still can smile like always ... ngee ...

Oke ... Need to go ... 7 pm already ...
Take care yaaa ... =)

Me with my sis ! =P

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)