Sunday, June 9, 2013

HOBI BARU ! =P

Ohho ! Morning readers !
Assalamualaikum ... Almost noon kot ... Baru nak wish u olls morning ... Nampak sangat bangun lambat kann ... Hakikatnya tidak yaa ... Tak percaya sila tanya EM ... hohoho ... *macam u olls kenal kan* ... kihkihkih ...

See my cutie dutie meja study ... Angkat letak atas katil oke ... Akibat punggong nih naik kematu rasa duduk ja atas lantai ... Haish ! Bila letak atas katil, sedapla bersenang lenang ... Agak letih baring ... haha ... Bijak kan ... Lama dah buat kerja macam nih ... The most effective way laahh ... huihuihui ... Siap ada secawan milo lagi ... Jemput minum u olls ... Milo 3 in 1 aja, confirm sedaaappp ! Hihihi ... Dasar pemalas kan aku ... Buat milo pon tak bancuh sendiri ...

Before aku proceed buat kerja aku ... Melepak laa kejap kat blog sendiri ... Tengok apa-apa yang patut ... Tak ada la apa sangat ... Yala, blog yang sangat tak famous mana la nak rodek teruk kan ... Rasa nak share something ... Eh, share ka ... Bukan kot, just nak story hobi baru aku kat u olls ... Kihkihkih ... U olls boleh berkongsi hobi nih kalau u olls berminat ... =)

Hobi baru aku adalah ... Bercermin ... hihihi ... Or lebih tepat ... Belek muka kat cermin ... Sejak muka nih disinggahi mr and miss pimples ... Urghh sangat stress rasa ... Memerah muka aku taw ... Rasa sangat sakit hati ... Huhuhu ... Sakit jiwa pon yaa ... Tapi bersabar ... Let it be sampai habis final nanti ... Kalau aku terlalu fikir pasal muka ... Alamatnya, study ke mana assignment ke mana report ke mana ... So, biarkan ia ... =(

Comel x cermin titew ! 
Hehehe ... Comel kan ? U olls nak pinjam tak boleh k .. kikiki ... Nih la teman hobi baru ... Teman setia ke mana sahaja ... Sampai roomate aku nak sorok ja cermin nih sebab aku asyik belek muka ... Lepas tu mengadu, muka i teruk muka i merah muka i tuh nih nih tuh ... Hahaha ...

My phone there ! Comel kan ! =P
Hehe ... Baiklah ... Sebelum aku menambahkan lagi kegilaan aku nih ... Marilah mengundur diri dan memulakan kerja ... Aku update entri pon sampai sejam ... Lagha banyak ... Hihihi ... Anyway, afternoon u olls ... Selamat ber'lunch' ...

Thank you for reading =D ... mmuahh !

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)