Tuesday, January 21, 2014

MY FIRST TRY

Panas terik betul kat luar... Terbakar kulit kuh yang memang la sejak azali mendung tak berapa cerah... Hehehe...

Assalamualaikum...

Aku bukan penggemar coklat... Sangat bukan... Ada kawan tanya, alergic ka?... Aku geleng... Hakikatnya... Tak dak masalah pon aku dengan coklat... Aku sendiri yang tak suka coklat... Entah apa lah sebab aku tak pasti... Yang pasti aku tak bernafsu bila tengok coklat...

Sampai tadi... Singgah kedai beli penyapu... Perut aku bunyi teruk tanda lapar sangat... Aku melilau cari apa nak beli sebab nak makam lunch macam lambat ja lagi... Aku capai la Kinder Bueno... Hahaha... Sebab tiba-tiba aku teringin and nak tahu rasanya...

Terus snap gambar send kat EM... *gedik bagitaw aku nak makan coklat*... Bila makan... Ya Allah... Sedap rupanya... Bodoh pulak rasa selama nih aku pandang gitu ja... Huhuhu...

Tuh ja la aku nak war-war kat sini... Aku dah makan coklat... Bangga betul aku... Hehehe... *sanggup update kat hp ja taw*... Heee...

See yaaa!
EM... Hadiahkan coklat bebanyak lepas nih... Peeyiishhh... *cebik mulut*

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)