Sunday, January 19, 2014

18hb JAN 2014 ! DEAR EM, PLEASE SAVE THE DATE =D

Fuhh ! Lega kauuu ... Dah lepas dah emel assignment kat housemate aku ... And now, aku dilanda kantuk yang melampau, akibat menyengkang mata terlalu lama semalam, semata-mata nak siapkan assignment aku ... huhuhu ... *apakah nasib kena siapkan assignment lepas dah setlle final exam* ... Tapi Im glad that I have finished the assignment ... Haa, baru boleh menikmati cuti sepuas-puasnya ... =)

Assalamualaikum ...

Ahad ! Waktu untuk beristirehat bersama familiyaa ... Esok-esok dah mula kerja mula sekolah ... Tinggal aku dengan Tok ja ... Dating berdua ... hahaha ... Okela, corat-coret hari ini ... Nak kongsi laa dengan u olls ... Aku happy infiniti ... Sebab, aku dah berjaya mempertemukan EM dengan family aku ... *macam jejeak kasih* ... hahaha ... Kiranya, aku dah kenalkan EM dengan family ... Rasa syukur sangat, everything go smooth n steady ... Every member of my family accept him dengan hati terbuka ... Alhamdulillah ...

Semalam was my sweet moments my sweet memories ever ... Hope aku takla syok sendiri ... EM pon macam tuh ... hehehe ... Ingat senang aku nak kenalkan 'someone' pada family aku ... hahaha, susah kot ... But then, everything is oke, tip top ... Lega, extra lega bila semua family tahu and terima EM seadanya ... Senyum lebar-lebar ... =D

Bawa EM pergi jalan-jalan ... Thanks to my Uncle and Aunty sudi teman ... Thanks jugak to my Angah, belanja steamboat ... Homaiii ... Lots of thanx jugak to my Tok, masak lunch ... Thanks very much to my Abah, Ibu, and brother ... Melayan EM ... Thanks everybody ... EM is the someone special, who will be part of my family soon, In syaa Allah ... Doa-doakan u olls ... Aminn ...

Hati tengah berbunga-bunga ... lalala ~

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)