Wednesday, January 22, 2014

AS USUAL

Kus semangaaatt! Bongok betol si keli nih... Macam mana boleh lompat keluar dari bekas hang... Haishh... Nasib aku pakai cermin mata... Kalau tak, mahu aku ingat kain buruk ka apa tadi... Ciss! Macam mana nak buang hajat nak mandi... Gerun betul... Kalau dia lompat lagi nanti? Hishh... *bebudak nih pon,letak tempat lain tak boleh ka*

Assalamualaikum ... And good morning...

Hari ini aku bangun awal... Before Subuh... Sebab Tok demam... Maka aku kena ambil alih la tugas... Suri rumah tak bertangga... Acapkali gelaran tuh diberi... Aku memang banyak habiskan masa kat rumah... So, sesuai sangatla gelaran tuh... Huhu...

Breakfast today... Cekodok + Nasi goreng... Belum nak jemput u olls makan... Dah settle pon... Sadakallahulazim dah... Hehe... Bangga bila semua makan... Tok cakap... Abah mesti makan bila anak-anak dia yang masak... Bangga anak dia boleh masak... *kembang semangkuk*... kikiki...

Kalau EM yang puji... Bukan semangkuk kembang aku... Setalam pon belum tentu... hahaha

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)