Tuesday, July 12, 2011

SAYU + PILU = AIR MATA TUP TAP TUP TAP ~.~

Assalamualaikum....
lama benaq xjenguk blog nih...sungguh...xdk masa tuk blog...hari nih baru la aku ada smgt nk meluahkan isi hati..mgkin ngan cara nih..leh wat ati aku kurg sedey..
tgok tajuk entri, kalian mesti tawu yg aku skunk nih ngah bersedey...
seyes...memg sedey...

Hari2 yg aku lalui sblm aku jengah blog nih..memg pedih...satu2 terjadi...tp aku tabah juga hadapi semua nih...
Firstly,,result aku yg sgt xmembanggakan =((..btol ckp..aku malu..malu nk trima hakikat tuh..tawu diri nih average tp sgt xsgka yg aku leh dpt result cam tuh punya teruk..im still in pressure..nmpk luaq cam besa ja..senyum slalu..ngn perangai gila2 aku nih...SEMUA TUH LAKONAN semata2..hakikatnya,,ati nih terseksa + merana...hanya Tuhan ja yg tahu isi hati nih..

Tawu...aku terlalu bnyk wat silap...bnyk faktor2 yg wat aku jatuh merudum...xperlu la aku huraikan satu persatu..cukup aku ja yg tawu slh dan silap aku...makanya aku perlu improve semua kekurangan aku...WAJIB bkn harus or perlu lg...aku btmbh malu bila adik pompuanku satu2nya dpt smbung blaja ke Ireland,,jurusan medic..aku nmpk hepy..sungguh aku tumpang gembira,,yela,drh dagingku sndiri bjaya..sista!im always pray 4 ur success..!! =) jujurnya aku malu..aku bkn cth baek utk adik2..malah dia lak yg bg cth....segan mula bertandang..jauh aku rasa diri nih..

Ngan semua yg jd nih...mgkin ada hikmahnya..besaq dugaan Tuhan pdku...aku trima..aku redha..
Tuhan nk aku berubah...aku terlalu leka...terlalu..
Tiba masanya utk aku berubah...family and study must be no ONE...
life must go on...jgn putus asa...tu lah pesanan ibu..thnx ibu!!!

huh...bnda nih dah laam aku nk update...tp baru smlm ibu byqkan bb...
baru skunk la update..hehehe....=))

2 comments:

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)