Friday, July 15, 2011

SALOMA SG DUA ^.^

Salam semuanya..hehehe...=)
Entri sblm nih pasal cuti kan..baru Part 1, janji nk smbung tp ish..tinggal dulu laa..nt sambung lak..biaq lama2 sket kumpul citer time cuti..ngeh3...

Utk entri kali nih...sila bc tajuk dia atas kalau xtaw..haha...
Meh laa aku citer ekk...napa tajuk itu menjadi tajuk entri aku kali nih...nak dijadikan cita la kan..td aku nih tgok drama kt Tv3...Saloma Gombak..haa..pnh tgok x??? ulangan citer td tuh... dulu msa 1st tayangan dia kt tb, xplak aku tgok..tp td aku nonton...tuh pon dh separuh jln..

Penyanyi lagu 'Bertakhta Di Hati' yg jd Saloma Gombak tuh..aduss..jelesh mehh...tingin gak nk jd Saloma..ehh..memg Saloma pa aku nih...my close frens taw laa yg i'm really a big fan of Allahyarhamah Saloma..heheehee...entri sblm nih ada aku citer yg aku kalau bkarok akan pilih lagu2 Saloma utk dinyanyikan..sbb utamanya, terlalu minat...sebab sampingan, suara nih bkn leh high note..nt break da voice..hokhok..malu kt org ja nt..hahaha...

Berbalek citer td tuh kan...cmana si Salmah Omar @ Salmah P Ramlee tuh nk g audition msuk pertandingan 'macam SALOMA'..siap g jumpa Mariani lg taw...Mariani tuh kakak Saloma kalau ampa nk taw..kuat lg dia tuh..adik Saloma lak..nama Mimi Loma..kalau ampa semua tgok cter Ahmad Albab..kan da 3 org heroin tuh..nama watak xingat la lakk..adehh..yg pasti Saloma pegang watak Mastura, yg kawen ngn Syawal,pengembala kambing...ingt dak???haaa..tiga heroin tuh btol2 3 beradik laa...kalau bpeluang jumpa Mariani, nk ja tnya camana Saloma dolu2..mesti sgt teruja!!!

Tingin sgt nk pkai mcm Saloma...baju kebaya pendek, ada ropol2, ada cutting..ngn rambut sarang tebuan..phewitt...cantik kot Saloma...waduh2..tinginnnya!!!..seyes!!!...kalau menari tuh, goyang bontot sket2 jaa..ish..memg btolla Saloma pujaan hatiku...hahaahaa...tngginya impian..keh3..

nk dgq lagu Saloma??aku ltk yg mana aku suka ja ya...hope njoy dgq..heee


Malam Pesta Muda Mudi-Nasib Do Re Mi
(tgok Pak Maun nari..aku dah leh hapai dah..haha)


Bossanova-Do Re Mi
(tiap kali karok, lagu nih mesti ada)


Gelora-Seniman Bujang Lapok
(sapa nk jd P Ramlee sy, jom duet)

Hope dgqla yaa...byk lg lagu2 Saloma nih..tp semua pelakon laen yg miming kan lagu dia...sbb tuh amek yg ada muka Saloma ja..Saloma nih bkn blakon sgt pon...bnyk nyanyi.....i love her damn much!!!

Hurrmmm....tcapai kah hasratku mjadi spt Saloma??? =))

2 comments:

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)