Sunday, August 18, 2013

DI KALA PETANG

Heeeehuuuuu! Assalamualaikum!

Senjaaa nan meraaahhh *curik title lagu awie dengan ziana zain*... Hihihi... Tp aku tengok luar... Takda laa merah pon... Langit jingga jugakkk... As usual laahh...

Aku nih kerinduan mengupdate entri baru... Lama diam daripada dunia blogging... Bila mana tadi aku pulonnn stalking blogger2 favourite aku... Ketagihan muncul...

So... Here i am la... Entri baru untuk u olls semuaa... Rinduu ek u olls kt aku? *cess,perasaaan*... Hihihi... Takda apa la sangat entri aku nih... Just nak bagitaw kewujudan aku di dunia blog nih... Aku masih ada... Cuma masa tak izinkan aku nk laghaaa kat sini... Promise, lepas nih... Aku akan rajin... Rajin update! *hope bukan hangat-hangat tahi ayam lah*...

Petang-petang macam nih... Hari minggu pulak kan... Ramai la kat rumah nih... Aktiviti petang nih... Taw apa?

Puloonn menyicaahhh... Hehehe... Okelaa... Jumpa lagi nanti... Tengah enak mnikmati keenakan mempelam... Hihihi

No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)