Wednesday, February 22, 2012

AUUWW CAKKK! ngee~

Hujan membasahi bumi tika ini....alunan lagu Ombak Rindu mendayu2 menerjah lubang tinga kuh! Alahaii sayuu..romantiss...hurmmm~ Dingin jaa...tp mood xla jiwang pon..sajala mula entri ngn ayt berbonga2..hahhaa =D

Rinie 22hb Feb 2012, tarikh keramat, coz result kuaq...huuhuu...alhamdulillah! Tuh ja mampu aku ckp, bersyukur... n aku demam da msuk ari ketiga..cuma rinih da xdmam dh..just batuk.. Maybe cuaca wat aku mengalami mslh kchatan..lgpon lama dh xdmam..normal la tuh! Lgpon, bknla kuat pon antibodi nih..hii
Tgok ubatnyaa..manyak kott...aku dh la pyh mkn ubt..adehh!

Batuk, Cegah Penat, Kahak, Demam, Antibiotik

Sedaq xsedaq, semester baru bakal bermula xlama lg dh..mengikut perhitungan aku..ahad next week da kna blek Arau! huh, jap ja rasa... Bg org, nmpk lama padahal sat ja la nih...huhuu... So, smgt bru la utk sem akn dtg nih...ish bru sgt kaa..haha..sok jd lagu tuh gak...xleh2, i need to change...it is a must!!!

Novel baru~ wee...bru ja bli td, Tanpa Kata Cinta...Ratu Bulan n Qaseh Qaisara penulisnyaa...aku pnh bc karya Ratu Bulan, Prince Charming...kepunyaan my sis! Interesting kot..n aku dibuai2 ja..cinta bdk sek men..hahahaa! Tp syok, seyes ckp...ce la bc kalo xcaya..hahaa... Citer nih xtaw lg... Hope xmenghampakan laa! Hee...=)

taaaraaa...hihihi

Xdakla menda sgt entri kali nihh...just tgn gatai2 jdnya coz lama xupdate entri baruu...hehehee...
Whatever it is, dh jd full time housewife ngan jayanyaa...hahha... Sapa2 nk wat menantu leh laaa..kih3..dh teror nih...

Pen off lahh... =)


No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)