Thursday, January 12, 2012

NEW YEAR'S FINAL EXAM !!!

Sunyi sepi dinihari ini di kamarku..hanya kedengaran dengkuran kecil romate ku...letih semestinya..yala, td siang exam,..jari jemari tika ini ligat menekan2 keyboard lappy..mcari2 ilham menulis entri baru...

Xlewat rasanya lg..nk ucapkan Hepy 2012..dah masuk tahun baru dh...umo pon dh msuk angka 23..huuu...umo makin menigkat, maka makin dewasa lah aku..perangai still xmcm 23..hehee..nk wat cmana..darah muda katakan..ngeh3 =D...

My idol, Kak Ct aku..besday dia smlm...smlm la kan even baru sejam lebih masuk ke 12hb Jan..hehe.. Hepy besday Ct Nurhaliza, may Allah always bless u....<3 <3 <3....heee ~

Berkenaan title entry aku...new year's final exam!!!..mana xnya kan..xpnh2 nya aku amek exam di kala awal tahun baru menjelma..tp this sem, perghh..gilaa ahh! Huuu...dah 3 paper aku tempuh, 3 lg menunggu..manyak lagi tuhh..adehhh! Tp xpa,,berbekalkan kudrat yg xbapa nk besaq nih..akan ku tempuhi gak ngan ati yg cekal lg gigih tmbh gagah...hahaha..ayat apa nih..gila kott.. =P

Naklaa aku cita pasal incident yg jd b4 aku g exam td..xdkla apa sgt kan..tp suka la kan aku nk menulis jugk..wilayah aku..sapa berani tegah kannn...haahaha..takut x??? Oke2, nk cita nih...

Besalaa...paper td ptg...so, aku jd makin stress menunggu nk p jwb paper tuh..xdk la nk ckp teror mana..tp bila lama2 tuh dr ingt jd xingt gak..btoi dak? Tuhla yg jd kt aku td, stress punya pasai...lappy di'on'kan dan earphone disumbat di lubang tinga ku (lubang tinga aku besaq rasanya, coz earphone xmo melekat, asyk jatuh jaaa..haha!),,sambung2..n genre music yg dipilih, nasyid...waahhh, iylia layan nasyid kott..ngee~ Bkn apa, xmola yg goyang2 kan,, takut kpala sama goyang nt, ilmu pon melayang...dgq alunan musik nasyid mampu menenangkan jiwa..heheee...

Lagu nasyid bersilih ganti menjadi santapan telingaku, n sampai kt lagu Kerana Cinta by In Team n Mestica..ati rasa laenn...terkenang adik yg jauh di rantauan..lagu dia suka...bergenang air mata, n xdpt dibendung lg lalu tertumpah jugk air mata tuh,,rindukann adik..truk gak menangis td..huk3...

Pas tuh oke japp..dah cool dah..antaq la msg kt ibu lak mintak restu n mintak ibu doakan.. Nih part xbest skali, bila mana ibu kol n gtaw pasai condition tok a.k.a mak aku..Ya Allah! Tuhan ja taw,,betapa aku terlalu risau n sedey bila dgq tok sakit,, n pergerakan terbatas akibat tulang belakang rasanya yg dh berselisih akibat tiada pelincir yg membuat kan pergeseran antara tulang tuh jd xsakit..btoi ka tak tah ayat nihh..kalau xphm pon wat2 phm la naa..hihii..Jatuh lg air mata aku bila dgq pasai nih! Dugaan wat aku tika final exam thn 2012 nih...

Alhamdulillah, walaupon otak serabut ngan mcm2, aku mampu jwb exam ngn tenang...Tima kasih Ya Allah!
Seterusnya 3 paper menanti, akan aku laksanakan sehabis baek,,insyaallah...

Moga mak cepat sembuh..nt 21hb kakak balek yaa...rinduu mak!!! (Menitis lg air mata nih wat kali ketiga) Tabahkan la hatiku ini...........=(


No comments:

Post a Comment

In syaa Allah... komen anda sangat bermakna.. :)